اعزام تیم پزشکی مردم یاری مجتمع پزشکی نهاجا به مناطق محروم همدان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 115
نویسنده : علی

 

ششمین مرحله طرح مردم یاری مجتمع پزشکی نهاجا در مناطق محروم استان همدان پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، ششمین مرحله طرح مردم یاری مجتمع پزشکی نهاجا در قالب سفیران سلامت6 به مدت 3 روز  در منطقه گل تپه و اصله همدان برگزار شد.

دکتر نصوحی رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نهاجا در این خصوص به پایگاه اطلاع رسانی این نیرو گفت: این طرح  با هدف خدمت رسانی به مردم و آمادگی در شرایط بحرانی، در منطقه گل تپه و اصله همدان اجرا شد.


وی ادامه داد: در این طرح متخصصین چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراح عمومی، رادیولوژی، دندانپزشکی، طب اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، پوست، داخلی، مامایی و پزشک عمومی حضور دارند.

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نهاجا اظهار داشت: گروه های بهداشت محیط، آزمایشگاهی، طب پیشگیری، مشاوره و روان شناس و دام پزشک این تیم را همراهی می کنند.

وی اضافه کرد: تجهیزات همراه تیم پزشکی شامل سامانه های متحرک، اتاق عمل سیار، اتوبوس آمبولانسی، پست امداد و بیمارستان صحرایی جهت خدمت پزشکی به مراجعین پیش بینی شده بود.


نصوحی ضمن رایگان اعلام کردن ویزیت و داروهای تجویز شده در این طرح برای مردم بیان کرد: در همین راستا و در جهت ترویج بهداشت در مناطق محروم بسته های بهداشتی نیز به صورت رایگان به مراجعین اهداء گردید.

وی اظهار کرد: در این مدت بیش از 7 هزار نفر از مردم روستاهای منا طق یادشده ویزیت شدند و همچنین اقدامات طب پیشگیری نیز بر روی 355 راس دام و سم پاشی12 روستا صورت گرفت.

 
 
 

 




:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: